Monday 29 July 2013

Vere nectit


Kako smo još uvek kod političkog otpada, trashmailova i JUL-bašče... evo još malo toga.

Upozorenje: Tekst koji sledi nije reklama. Naprotiv.

Elem, otvoriš mailbox i imaš šta u njemu da nađeš: trgovački putnici, jehovnjaci, stranačka pešadija... svi su tu. Ovoga puta palo je zatrpavanje reklamama za neku novu vrstu kafe, na kojoj, srčući, možeš još i da zaradiš. 
Ajdebre!
...

Od: "OG Kafa"
Vreme: Sat, 13 Jul 2013 08:59:13 -0400
Tema: Kafe fransiza za fizicka lica 

This message was sent by Dobar Dan using ReachMail Email Marketing.
Dobar Dan | Dobra Kafa | Beograd, Srbija 11000


Having trouble viewing this mail? Click here to view it in your browser.
Make sure that you always get our messages: Add kaf.frans@gmail.com to your contacts.
Click here to unsubscribe or update your email address.




Da li pijete kafu ili znate nekoga
Mi Vam možemo objasniti kako se ova dnevna navika može pretvoriti u Vaš profitabilan posao.
Ako ste zapazili, McDonalds i njemu slične velike kompanije u svetu su se okrenuli kafe biznisu. Isti trend u poslovanju možemo videti i kod naših velikih kompanija. Šta ste propustili, a da njihov top menadžment u kompaniji nije?
Na slici ispod možete videti primer McDonalds-a u Beogradu.


McD, nekad i sad

Oni su prepoznali da je kafa trenutno jedna od najvećih potreba ljudi u svetu. To je proizvod čija prodaja konstantno raste i donosi svim ovim kompanijama da ostvare veliki profit.
Naša OG kompanija je uspešna međunarodna kompanija čiji koncept poslovanja je Starbucks, najveća kompanija kafe u svetu, počela da primenjuje u svom poslovanju. Razmislite da li je to razlog da čujete o načinu poslovanja naše kompanije, i to na samom početku u Srbiji, i kako to može postati Vaš sopstveni profitabilan posao.
Kratki uvod o OG kompaniji možete dobiti u našem kratkom filmu na našem sajtu.

Ako želite više informacija o mogućnosti poslovanja sa OG kompanijom, ispunite formular klikom na link ispod i mi ćemo Vas kontaktirati.

OG Kafa
Beograd, Srbija

***

Elem, samo vi lepo zamenite svuda u gornjem tekstu reč "kafa" imenom domicilne dominantne varijante crkvenjačenja, i dobićete sledeće:


reliOGio kafa, nikad i uvek

Ne znam zašto ovi iz OG Kafe kinje običan narod nudeći franšizu, kada imaju potencijalno daleko isplativijeg partnera "na terenu", jačeg od McDonaldsa, Coca Cole i Nokie zajedno. Dovoljan je samo jedan ovakav trashmail na Nebesku e-adresu, umesto hiljada iritirajućih, pa da padne naredba Odozgo kako svi ovozemaljski SIZ-ovi Nebeski moraju na fasade svojih službenih objekata istaći dodatnu reklamu (pored kruciformnih, heksagramskih, krescentnih, svetlećih creva i inih). Objekti za konzumaciju reliOGio kafe u svakoj - ama baš svakoj - zemlji na Kugli Zemaljskoj.
San snova svakog trgovca dušama, na malo i veliko.



Ball of confusion - od Negotina do Bangkoka, u krug. Kafa kao vera i politika. Crna & vruća, baš kako treba.
Stvarno, spaja.

Ne treba vam jači dokaz od prošlogodišnjeg izbornog ciklusa i postizbornog cirkusa. Zamenite reč "kafa" rečima "vlast" ili "rekonstrukcija", čudo jedno na šta tek to izađe. 
Na isto.

Povezani tekstovi:
- Uporedna religija (Post #62, 07.01.2009.)
- Siktir kahvesi (post #419, 22.06.2012.)

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...