Sunday 4 August 2013

JULski rok je završen


Koalicija na vlasti je prethodne nedelje branila kolektivni doktorat na Megatrendu. JULski rok, za one sa slabom ocenom iz vladanja.


- Ivice, pst, pod 17, kako beše - A, B ili G?
- Tiše bre, će nas uvate... Imaš puškice, šta me cimaš.
- Zaboravio sam ih u Emiratima.
- Konju. Pitaj Dinkića.
- Neću. On sve vreme mrmlja "fikus, minus, fikus, minus". Kojbre fikus kad je ovo Palma?
- Jbg, ovaj Krka je matora sisa, zna sva pitanja napamet a ne da. Ma, piši šta oćeš, ionako svi prolazimo osim tog krpelja pored tebe. Reko mi Žare.
- Bemtiđilasa, vaistinu.


- Pst, Rasime... alobre.
- A?
- Ovaj Levi Štraus, jel valja original farmerke ili pazarske?
- Nije Levi Štraus nego Levi Stros.
- Jebo te Toma, kad pre naučiste engleski izgovor.
- Pa nije englez nego francuz, plus nije Levi nego Dominik Stros-Kan.
- Eeee, dobro, samo da nije levi. A u Kan nisam išo do sad, mora kažem Emiru da me ubaci u neki film da i tu pobedim konkurenciju.
- Fakofbolan, pusti me da razmišljam o odgovorima na pitanja u vezi ministarstva hortikulture. Ja nemam Žaretove megapuškice ko ti i Ivica.
- Bemtisulju, vaistinu.


- Ks, ks, Aco...
- A?
- Iz astronomije, zaokruži pod G, "URSa Major Plus".
- Zajebo si se. Treba "URSa Minor Minus".
- E?
- Aha.
- Bemtiborku u prezime.
- Bisebe.

***
Tako i bi.
Ode fikus, forma decoralis. Onaj sa krupnijim i širim, mesnatijim listovima. Mnogo je davio, ispuštao CO2 u atmosferu, danjom i noćom. URSo motku za koju se bio prilepio kao da je ficus stipulata/repenis, tj. varijanta puzavica/penjačica. A tolike godine je bio ubeđen da je ficus elastica...
Prođe JULski rok, pade julska kiša, započe osmi mesec. Sad će i Mira, za Slobov rođendan da potpali večnu vatru na Ušću, 20. avgusta. I rekonstruisana Vlada plus, bez njega.
Samo da im barunica Ashton upiše ocene u đačke knjižice.
Bemih.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...