Thursday 25 September 2014

Gordost i Prajdrasude


Niko u ovoj zemlji nikoga ne sme da bije po ulicama. Baš kao i na Kosovu, onomad. A politiku (apolitiku?) i vladu neće da vodi crkva već će da je vode oni koje su izabrali građani Srbije na Naprednocentralnoj Otadžbinskoj Upravi.

ljubi, ljubi, al' Obraz ne gubi

E vala, u nedelju ću da neću!
Neću da prisustvujem paradi, ne pada mi na pamet. Tu mi ionako ne pada ništa, ali to je moje demokratsko pravo da prisustvujem ili da vam svima padam na pamet. Ili ću da idem da se šetam sa decom ili ću da idem u Tekiju da radim, monolog ili recitacija - isto vam dođe(m). Izabrao sam da idem da radim. Ću da neću da kažem šta i gde tačno, ali ću da idem u Tekiju i ostatke neunapređene Istočne Srbije. A će da vidimo za Kladovo, jer tamo još nismo upokojili aktuelnu i upodobili buduću vlast po kradikalskom šnitu. To je naše demokratsko pravo jer je to volja većine građana Majdanpeka (bez Donjeg Milanovca, te izdajničke guje žute u zlatnim nedrima naprednjačkim) da mi budemo na vlasti u Kladovu - i tačka! Keramičar, vataj Maskirnog i udri desnim krilom preko onih čuka, po šabačkoj formuli, a Osmi sekretar SKOJ-a u crnom će da forsira Dunav sleva, baš ko Nemci četresprve. Aaaaa, će da padne Kladovo, ne zvao se ja Iskander, kalif Ujedinjenih SrBskih Radikalnih Emirata.
Ću da neću ništa više da čujem, sedi dole. Satijadam 'kojmojćeš još i ti tamo da smetaš, malo su im prirodne katastrofe & Julin pride', će da nećeš ti meni tako!

Tekija 25.08.-23.09.2014.

Da, da... ti, Tekijanac jedan neupodobljeni.
Tebi govorim, Gospodine.

***
Evo, priznajem da nisam dovoljno veronaučen da bih znao da izdeklemujem svih sedam smrtnijeh grehova naizust, ali nekako mi se čini da između Gordosti i Predrasude, ovo drugo tamo nije navedeno kao greh. Naprotiv, svrstano je u noseće stubove Palanaštva i svega što s tim rame uz rame supozitorijalno ide.


Baš kao i lopatanje u cilju uterivanja naknadnog nepadanja drogiranja na pamet, ili ćišćenje ulica i kuća po Tekiji zarđalim kašikama.
Ništa mi nije smešno. 
Sedi ti, dosado nijedna. Priznaj već jednom gde su pare za pomoć Obrenovčanima, umesto što kvarno na (hala)bućku iznova hvataš iste somove, podmećeš im Prajd da ne bi pitali za ono od čega se živi.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...