Monday 24 October 2016

Kakav fleš


Dragi gledaoci, dobrodošli u današnju epizodu KZN - Kviza Za Narod!
Tema današnjeg kviza je "Poruka velikim silama: Sram vas bilo!"

[aplauz, dugačak]

Hajde da vidimo ko su današnji učesnici. Osoba A, molim vas da nam se predstavite.
- Ja sam osoba USA. I kada pitate jedne, jedni će vam reći "Pa jeste, ja sam za Srbiju, i zato sam za to da ne budemo nezavisni a da budemo pod američkim uticajem jer bih želeo da Srbija bude modernija i uspešnija."
Sada vi, osoba R, predstavite se:
- Ja sam osoba USSR. A ovi drugi će vam reći "Pa i mi smo za Srbiju, zato što smo za prijateljstvo sa Rusima a protiv smo svih ovih drugih, pa nije ni važno šta i kako delujemo... važno je da se u Srbiji nekome dopadamo."
Lepo, lepo... Osoba B, vaš red da se predstavite.
- Ja sam osoba USB. U Srbiji je nedavno uhapšen policijski zvaničnik, osumnjičen da je operativne podatke, kako su javili mediji, davao američkoj obaveštajnoj agenciji CIA. Nisam spomenuo SAD niti CIA, govorim o najmoćnijim zemljama i službama. U celom predmetu postoji element inostranosti. Naše nadležne organi ustanovili su povećano dejstvo, i sa značajno većim brojem pripadnika, različitih obaveštajnih agencija na teritoriji Republike Srbije - i sa Zapada i sa Istoka... i, naši nadležni organi u skladu i sa posebnim zakonom, zakonom o Bezbednosno informativnoj agenciji koji to omogućava, uspešno su evidentirali niz aktivnosti... obaveštajnih, uperenih protiv interesa Republike Srbije, kao što su evidentirani prekršioci i počinioci tih dela. Uspeli smo da neka od tih lica našom aktivnošću neutrališemo i taj posao više neće moći da obavljaju na taj način. Sve što radimo u kriminalističkoj policiji te službe dobiju na flešu. Imaju tačne podatke koga i u kom trenutku gonimo. Imam transfer blama kada vidim kako naši ljudi rade nezakonito za strance. Stidim se zbog njih. Ne dam im da uzimaju operativne obrade UKP-a, ja im ne dam. Videćete šta će da se zbiva narednih meseci. Za razliku od drugih ja ostajem ovde i ne idem nigde. Suština je u tome da neki ljudi ne mogu da poštuju male slobodarske narode i samo razmišljaju kako će ovo da sprovedu u delo. Ne pravim prevelike razlike među velikima. To što jedni... nije važno.


A vi, osobo V, ko ste vi?
- Ja sam osoba USV. Neka mi taj bivši julovac nađe 50 evra, a ne pola milijarde evra, u bilo kojoj banci u svetu i odmah se sklanjam. Cena droge raste, to znači da su kriminalci pod pritiskom. Zadovoljni smo borbom za šverc cigareta, i... koje nam najvećim delom stižu sa teritorija Makedonije, južne srpske pokrajine Kosova i Metohije i Crne Gore. U dobrom delu su zadovoljni, čini mi se, i proizvođači, legalni proizvođači duvana u našoj zemlji... i da će se ta borba nastaviti. Znam šta sam sebi potpisao ovom izjavom.

[frenetičan aplauz]
[delirijum u studiju]
[ovacije]

Poštovani gledaoci... nema šanse da pogodite ko je ko od naših osoba i o kome se radi. Tačni odgovori, kao i uvek, nalaze se na zvaničnoj internet stranici naše služb...ehmkahm, našeg kviza, a ukoliko nemate internet onda ih možete dobiti brzom poštom na onaj, ono - kako se zove - e da, "uesbe fleš". Kineski.

Stvarno, kakav fleš...

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...