Tuesday 19 September 2017

Uspomena iz JNA


(upozorenje: tekst koji sledi je PG18, a slika... kako za koga)

Draga Tetka,
šaljem ti ovu sliku, da se pohvalim, kao uspomenu na prvu vojnu vežbu koja je održana po novom, mom PS-u! Ne peemesu, bre, po peesu... pravila službe u JNA (Julinovska Napredna Armada), to. Ne bre - aman - nije ovo kad su me onomad zarobili Slovenci (iako ova u sredini liči na Melaniju), to su moje gušterke iz prve septembarske klase, i - da ne bude zabune ili nedajbožeStaljine neke zlomisli kako ja tu nešto ne cenim dodeljeno mi tvoje finansijsko poverenje glede useljenja u novi stan - sve su to dobrovoljke iz novoformiranog bataljona "Drugarica Mirjana Marković - Pinky". I sve strogo od prirodnih elemenata - striktno silicijum i kiseonik. Ja razumem to mrštenje, dok gledaš ovu razglednicu; u Kanadi je hladnija klima a neki zlonamerni ljudi bi pomislili kako je moja vojska toliko siromašna da ima para samo za kalašnjikove ali ne i za uniforme i gaće, ali ovde, kod nas, takođe se oseća globalno zagrevanje i temperatura sve više raste, oseća se i neko usijanje. Uveli smo, takođe, novi način neuniformisanog služenja vojnog roka pod oružjem. Sleduju im pink tange za zimu, čisto i to da znaš. Inače, ovo su specijalno dizajnirane uniforme garde samo za Vrhovni odbor Pokreta socijalista, Otadžbinsku komandu Srpske napredne stranke, Generalštab Socijalističke partije Srbije i Oberfeldkuraturcentar Srpske pravoslavne crkve. Lično obezbeđenje najviših funkcionera.
Ne, nismo još uveli takve uniforme u škole, to su zli jezici mrzitelja i nedostojnih ljudi. Stvarno svašta. Mada, da se kojim slučajem ja i Pahomije pitamo tu nešto... pored predvojničke obuke i katehizisa... ihaha!


Ova slika jes malo požutela, od vlage, ali original možeš da skineš sa internet sajta moje JNA.
Elem, šta da ti kažem, Tetka. Ovde je sve super, odlično se živi, vojne vežbe su u toku baš kao i ljuti manevri po spa-centrima. Mi smo se uselili u naša 44 zida, i sada još samo ostaje da nam pružiš adekvatnu moralnu podršku za nameštaj kao i za opremu za olimpijski bazen koji smo ugradili u predsoblje. 
A kad se zarati, mi ćemo kao i svaka normalna ratna vlada, da skoknemo malo kod tebe na produženi vikend. Do tada, ne brini, moja duša je uz tebe a za ostalo se brinu moje telohraniteljke. Da, ove sa slike. Jeste, imaju bojevu municiju. Ne, nisu ćorci. Tako je, prava ruska. U pravu si, čitam ti misli.
Misimo na tebe, Tetka, tamo daleko.
Tvoj A.

p.s.
Tvoj A. Vulin, Tetka, a ne A. Vučić - o
n je dobio stan od babe. Dobro, i on je tvoj, naravno.
Ajd sad.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...