Thursday 8 February 2018

SPOmenar: Fruštuk kod Trampa


Nacionalni molitveni doručak, koji se obično održava u četvrtak početkom februara u Vašingtonu, u zajedničkoj molitvi okuplja predsednika SAD, članove Kongresa, američke političare i vojne lidere i goste iz stotinak zemlja. Manifestacije povezane s Molitvenim doručkom traju nekoliko dana, s oko 3.500 gostiju i sastoje se iz niza sastanaka, ručkova i večera, ali je centralni događaj doručak u četvrtak na kojem govore predsednik SAD i jedan gost čiji se identitet ne otkriva do poslednjeg časa.
Pozive da 8. februara prisustvuju tradicionalnom Molitvenom doručku u Vašingtonu dobili su ministar spoljnih poslova Ivica Dačić, ministar bez portfelja Nenad Popović, potpredsednik parlamenta Vladimir Marinković, lider SPO Vuk Drašković sa suprugom i državni sekretar Ministarstva zdravlja Meho Mahmutović. Danica Drašković rekla je za Politiku da će oni najverovatnije putovati, osim ako ih ne spreče vremenske neprilike u Americi.
Molitveni doručak se od ustanovljavanja 1953. godine uvek organizuje u četvrtak, početkom februara, a troškove puta i smeštaja u Vašingtonu snose gosti.
- N1


- Dano, oči moje, šta to ovi sa cijaške N1 pričaju da troškove puta snose sami gosti... Su oni bre normalni, pa ko će to da plati... sam?! Pa jel smo podržali Vučića jer nije za ratnu opciju ko svi ostali - jesmo. A jel smo rekli da je ovde državni terorizam svih ostalih bez Vučića - jesmo i to. Pa to znači da nismo u vlasti i da nema sad grebanja za putne troškove ko ovi ostali rusofili iz delegacije, jer oni su svi komunjare a mi smo četnici. Aha, setio sam se šta će kažeš Paji Adutu...
- Šta lupaš, bre... koji sad Paja?
- Pa ako su u Zabavniku "Donald Duck" pre rata (dok je Jugosl... tj. Srbija bila monarhija, umalo da zaboravim da to SPOmenem) preveli ko "Paja Patak", onda je i ovaj Donald Trump istotakođe sad Paja Adut, jeltako, a?
- Tebi još uvek zuji u glavi... od onomad.
- Danice, kako si ti naivna... Ma jokbre, nego ti putni troškovi me nešto žigaju. Oće to sto posto na vreme, sad me nešto štrecnu ono mesto gde mi državni terorizam bušio uši... onomad. Da mu kažeš, sve isto ko u Politici, da će dođeš sama jerbo me zbog vremenskih neprilika u Americi žigaju uši, pa ne mogu dođem sve dok se - onako, četnički - pošteno ne izrehabilitujem kroz sve koalicije sa komunjarama i ostalim radikalskim nacionalsocijalistima. I tamo kad vam posluže švecki sto, ima da tražiš da ti zapakuju za poneti ono što ne možeš da pojedeš.
- Ti stvarno goriš... Vuče.
- Vaistinu. Nego, Dano oči moje, šta će obučeš za molitveni fruštuk - možda opet ono seksi bajkersko kožno jeleče, što ti ističe struk em koalicione potencijale?
- Može biti, Vuče, uši moje.
- E, onda stavi i bedž. Al nemoj Vučića il kokardu, stavi neki prigodan.
- Oću. Može ovaj?
- Može.
- Ajd sad, idem.
- Dano?
- A?
- Poentiraj, Melanijo moja.
- ...


I eto, tako vam je to bilo sa Danicom & Vukom, i ostalima iz Državnog terorizma a.d. na molitvenom fruštuku kod Tif... pardon - Trampa. Prvo molitva, pa fruštuk, pa ondak žele bombonice (umesto hleba i kolača). Preteklo to još od Regana, šteta da se baci. Zato i zovu raznorazne pljizavce poput ovih naših sa Balkana - da se ne bace.
Molitveni doručak kod Paje Aduta, jbt...

SPOmenar - Vučić Drašković o državnom terorizmu:

Stvarno, Danice, kako si ti naivna...
Samo ćuti i moli se. Žele služe tek na kraju.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...