Saturday 21 April 2018

POiV


POiV
1) ispiranje mozga u rahmetli JNA, skraćenica za "Političko obrazovanje i vaspitanje"
2) ispiranje mozga u kradikalskoj Srbiji, skraćenica za "Propaganda, Obeućivanje i Veronauka"


Vernik: Veruješ li ti u Boga?
Ateista: Ne.
Vernik: Dobro, poštujem.
Ateista pomisli da će ga ostaviti na miru.
Vernik: Danas se posti.
Ateista ćuti.
Vernik: Postiš li ti danas?
Ateista: Ne 
Vernik: Valjalo bi da postiš, to je samo jedan dan. Šta će da ti fali?
Ateista ćuti.
Vernik: Ne valja ti to što ne veruješ. Veruj za svaki slučaj. Deda tetke moje komšinice nije verovao i udario ga grom na svetog Iliju. Posle počeo da veruje.
Ateista: OK.
Vernik: Prekrsti se slobodno, neće ništa da ti bude.
Ateista: Ne, zašto bih?
Vernik: Šta gubiš? Šta će da ti fali? Moj otac je bio komunista, sad se krsti. 
Ateista: Ja nisam komunista. 
Vernik: Sve je to isto. Ne budi lud, Bog sve vidi, ti veruj da ti posle ne bude kasno. Ne znam šta je sa tobom? Đavo te uzeo pod svoje. Možda bi trebalo da se pričestiš i ispovediš. Sestri moje babe je pomoglo. Hoćeš da odemo zajedno?
Ateista: Ne.
Vernik: Stvarno si lud. Ne mogu da shvatim da ne veruješ u Boga. Šta je ušlo u tebe? Sotono, nekad si bio normalan.
Ateista: Slušaj, ostavi me na miru. Jebe mi se za tvog nepostojećeg imaginarnog boga i biblijske besmislice. Veruj u gorući grm koji govori, zmije koje govore, bezgrešno začeće, vaskrsenja i ostale bajke. Mene to ne zanima.
Vernik: Što si tako agresivan? Namećeš svoj ateizam. Ti nisi ateista, ti mrziš Boga. Pokušavaš meni da nametneš svoje neverovanje. Nemaš poštovanja prema mom verovanju. Užas.
Isti vernik, kasnije u diskusiji: Ja nemam ništa protiv ateista, već protiv novoateista koji agresivno nameću svoje neverovanje.
A može i ovako:

Drug Član: Veruješ li ti Vučiću?
Nečlan: Ne.
Drug Član: Dobro, poštujem.
Nečlan pomisli da će ga ostaviti na miru.
Drug Član: Danas se glasa na izborima za Vučića.
Nečlan ćuti.
Drug Član: Glasaš li ti danasn za Vučića?
Nečlan: Ne 
Drug Član: Valjalo bi da glasaš za Njega, to je samo jedan glas. Šta će da ti fali?
Nečlan ćuti.
Drug Član: Ne valja ti to što mu ne veruješ. Veruj mu za svaki slučaj. Deda tetke moje komšinice nije mu verovao i udario ga grom na Sv. Lava Katanskog po njihovom, tj. na Sv. muč. Konona Baštovana i prep. Marka Podvižnika po našem kalendaru. Posle počeo da mu veruje.
Nečlan: OK.
Drug Član: Prečlani se slobodno, neće ništa da ti bude.
Nečlan: Ne, zašto bih?
Drug Član: Šta gubiš? Šta će da ti fali? Moj otac je bio komunista, sad se prečlanio. 
Nečlan: Ja nisam komunista. 
Drug Član: Sve je to isto. Ne budi lud, Vučić sve vidi, ti mu veruj da ti posle ne bude kasno. Ne znam šta je sa tobom? Mrzitelji i nedostojni ljudi te uzeše pod svoje. Možda bi trebalo da se prečlaniš i zalepiš po neki plakat sa Njegovim likom. Sestri moje babe je pomoglo. Hoćeš da idemo zajedno?
Nečlan: Ne.
Drug Član: Stvarno si lud. Ne mogu da shvatim da ne veruješ Vučiću. Šta je ušlo u tebe? Žutaro, nekad si bio normalan.
Nečlan: Slušaj, ostavi me na miru. Jebe mi se za tvog nepostojećeg imaginarnog Vođu i kradikalske besmislice. Veruj u gorući grm koji govori, zmije koje govore, bezgrešno začeće, vaskrsenja i ostale džidipi bajke. Mene to ne zanima.
Drug Član: Što si tako agresivan? Namećeš svoje nečlanstvo. Ti nisi Nečlan, ti mrziš Vučića. Pokušavaš meni da nametneš svoje nečlanstvo. Nemaš poštovanja prema mom članstvu. Užas.
Isti Drug Član, kasnije u diskusiji: Ja nemam ništa protiv Nečlanova, već protiv Novonečlanova koji agresivno nameću svoje nečlanstvo.


Kako god da se okreneš - feldkuratura ili ketehizis - pazi samo da ti ne ispadne sapun.

No comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...